donderdag 24 december 2015

Zo zit het (leven) in elkaar


Mij word af en toe gevraagd om een blog te schrijven. Een blog schrijven is niet mijn passie, ondanks dat ik in de loop der jaren al meer dan 50 blogs heb geschreven. Ik schrijf iets in eerste instantie als ernaar wordt gevraagd.

Nu vraagt Mieneke of ik kan vertellen waarom ik hebt gekozen voor de tablet of telefoon die ik heb. Heb ik toen een goede keuze gemaakt? Laat ik een poging doen, want dit is voor mij een wat lastig klusje. Toch waag ik me eraan, want er ligt een beloning klaar voor deze blog.

Het antwoord is op zich heel simpel, omdat ik helemaal geen keuze heb gemaakt. Wat de telefoon betreft, was ik dolblij met de afgedankte IPhone van mijn vrouw. En de Samsung tablet heb ik gekregen als gezamenlijke cadeau van mijn kinderen. Zo zit het (leven) soms in elkaar. Hopelijk kunt u dit begrijpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten